Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. Just enjoy yourself like i'm enjoy myself.. herherher ! :D; Dashboard | +Follow
hari mengupdate blOg.. :p
| MY SWEET FUTURE 0like to eat this entry
huhu..dah lama aku xbukak blOg neh...tah cam ne arie nie asa nk bukak n tuleh blOg..sO,,arie nie aku xmoO wat pa g kat blOg aku yang cOmel cam aku nie...huhu..arie nie aku just nak pOlish sawang2 kat blOg aku nie..n cite ciket asal usul "BLOG BUDAKK MALAZ" nie...maklum laa dah berbulan xbukak blOg...bukan setakat sawang,,kulat cendawan suma dah tumbuh..banyak pOst2 sebelOm nie yang aku dah delete cOz nk BARU kan blOg neh..haha..malaz aku nak tuleh blOg nie,,tapi saja je aku rajinkan jugak diri aku yang dah sememangnya malaz nie..nak ekOt malaz sampai bila laa aku xbukak blOg nie...sO,,mulai arie nie..blOg nie akAn sentiasa aku update..walaupun blOg nie haram xbest..tapi aku nak tuleh gak..hek3..blOg aku,,aku punya suka laa kan...blOg nie saja jaa aku namakan "BLOG BUDAKK MALAZ"..nak tau napa??haaaa..bukan sebab aku nie malaz..tapi sebab....aaaaaaaaa......ape erkk...sebab aku memang malaz kOwt..hahaha..blOg nie khas untuk Orang2 yang asa diri dya malaz cam aku nie...huhu..actually aku buat blOg nie pOwn sebab aku tengOk akak aku ada blOg.....nak tanya malaz lakk asa..sO,,aku create laa sendri blOg aku nie....diam2 laa lebeh kurang..haha..bukan nak tiru Oke..tapi teringin nak ada blOg..sO,,terciptalahh aku punya blOg yang cOmel nie...haaa...last sekali aku nak cakap..welcOme tO my blOg.."blOg budakk malaz!!" :)

Posted at Thursday, October 07, 2010 | 0 comments

|
captain
Facebook | Twitter
Hai i'm Noor AmaLina. i'm full time lover. part time hater and sometimes sweet stalker. wanna know more bout me ? just adding me at facebook and also follow me on twitter oke ? i'm a person who addicted food damn much ! rawrr ! :D.

Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -