Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. Just enjoy yourself like i'm enjoy myself.. herherher ! :D; Dashboard | +Follow
i year and 1 month i love you
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE 0like to eat this entry
its being a long time i'm not with you my sweetness blog. i'm sorry i'm too busy :'( ekceli semalam my dear and me dah cukup 1 tahun dan 1 bulan. hehe baru lagi sebab tu eksaited teruk. haha. tapi cuma wish dalam text je sebab weols jauh. sorang dekat terengganu sorang lagi dekat perak. ohh so sad me is so saddddd T_T tapi, anniversary 1 tahun tu kita dapat sambut yeayyyy !!

niat nak upload gambar masa dating 1 tahun tu tapi bila connect phone dekat laptop gambar tu takde pulak. :'( dalam phone ade je. kita tayang kita punya surat cinta aci tak ?? hahaha incik bf cakap tu first time dia tulis surat cinta and the most important is tulisan dia lagi cantik dari puan gf. dihdih





taraaaaaaaaaaaa !! ok ok ni sampul surat je. =.= siap dengan sampul surat lagi. kita bagi surat cinta sekeping macam tu je takde sampul2 pon. hm





jeng jeng jeng... my first love letter ! hehe banyak keping pulak tu. menangis2 haa baca :P k tipu je. ehh tak tak betul. terharuuuuu v_v tq my love boncit boncit sebab sweet sangat. <3






disebabkan gambar masa anniversary hari tu dah hilang ditelan laptop ni. kita upload la 1 gambar sebelum anniversary. hehe 1 jerrrr janji. ehh kalau 2 aci tak ? kalau 1 macam tak cukup lah pulak. haha ok ok 1 jeeee.

my boncit boncit and me :')

  • okay last untuk my love incik bf, thanks cause always be with me no matter how hard to handle me, how naughty i am, thanks cause be sweet, thanks cause always solve our problems no matter how big we fight. and thanks cause being jealous, cause that i know that you love me as big as your jealousy. haha i love you my baby boo 

Posted at Monday, February 10, 2014 | 0 comments

|
captain
Facebook | Twitter
Hai i'm Noor AmaLina. i'm full time lover. part time hater and sometimes sweet stalker. wanna know more bout me ? just adding me at facebook and also follow me on twitter oke ? i'm a person who addicted food damn much ! rawrr ! :D.

Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -