Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. Just enjoy yourself like i'm enjoy myself.. herherher ! :D; Dashboard | +Follow
kejam nya mereka ! warghhhhh.. :(
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE 0like to eat this entry
entry hari nie tajuk memang xbole blah.. wahaha !.. sepatutnya entry nie kena post semalam.. tapi terpaksa postpone dulu sebab merajuk seharian.. wee~

mereka tinggal saya sorang2 kat rumah dalam keadaan kelaparan.. sampai hati mereka.. mama xda kat rumah.. abah pulak pegi kerja.. tinggal lahh saya sorang2 kat rumah.. yang sadis nya tu mereka tinggal saya sorang2 tanpa makanan..waaaaaa... T_T

duit pulak abah xtinggal.. abah memang suka buli saya.. da pukul 12 malam baru balik kerja.. dengar jea bunyi kereta,,terus lompat turun katil ! mengharapkan abah bawak balik makanan yang banyak.. err.. gila poyo.. aku pon satu.. ada telepon xnak call..ngee~ 

yeyy !! abah bawak balik makanan ! aku pon melantak lahh xengat dunia buat seketika.. sambil makan tu dan lagi membebel kat abah sebab xtinggal duit.. erkk,,rupa2 nya duit ada kat tepi tv.. aku jea yang xtengok.. terus kena bebel balik.. errr..malu buat seketika ~




Posted at Thursday, April 28, 2011 | 0 comments

|
captain
Facebook | Twitter
Hai i'm Noor AmaLina. i'm full time lover. part time hater and sometimes sweet stalker. wanna know more bout me ? just adding me at facebook and also follow me on twitter oke ? i'm a person who addicted food damn much ! rawrr ! :D.

Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -