Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. Just enjoy yourself like i'm enjoy myself.. herherher ! :D; Dashboard | +Follow
hey bloggers,,pliss being nice !
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE 0like to eat this entry
benda first yang aku akan tengok bila berbloggers nie adalah shoutbox..mesti laa shoutbox aku sendirikan,,terkejutnya aku macam nak pengsan ! ehh tak2..aku tipu je..saja nak nampak dramatik sikit..lebih kurang macam nie laa muka aku time tu..


kacak tak aku ? =.="

OMG ! sentap hati mak nak ! alaa aku memang suka touching2 lebeh kalau orang kasar2 ngan aku nie..lebeh kurang macam nie laa ayat dya.. " aku dah mai blog hang,mai blog aku plak ! ".. wahh,,cantik gila ayat..serius berkenan weh ! xkesah laa kot hang tu blogger dari kedah..aku pon blogger kedah jugak..tapi jaga laa siket ayat kau tu..

maaf cakap,,xKUASA aku nak ziarah blog kau..sO,,blogger2 yang yang laen jangan buat macam nie k ? bila ayat pon kasar semacam jaa,,orang nak blog walking kat blog kita pon jadi menyampah n malaz..sO,,renung2 kan dan selamat beramal.. ^_^
 

Posted at Saturday, April 23, 2011 | 0 comments

|
captain
Facebook | Twitter
Hai i'm Noor AmaLina. i'm full time lover. part time hater and sometimes sweet stalker. wanna know more bout me ? just adding me at facebook and also follow me on twitter oke ? i'm a person who addicted food damn much ! rawrr ! :D.

Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -